søndag 13. juli 2008

Sommer-ønsker... / wishes for the summer...

Fant endelig en mulighet til å bruke dette nydelige papiret som jeg har fått av Tove... bruker ikke så mye rødt på korta mine. Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan gjøre et forsøk?!! :)

Finally used some of this lovely flower-paper that my sister gave to me... have never used much red in my cards. But that doesn't meen I can't try, does it?!! :)
Swirlen på tag'en er fra et rub-on sett. Har pynta med litt bling-bling, men det viser selvfølgelig ikke så godt på bildet...
The swirl on the tag is from a rub-on set. Dekorated with some bling-bling, but that doesn't show on the picture,does it...
Håper dere har en fin sommer! (Det har jeg!!!)
Hope you all have a nice summer! (I do!!!)

1 kommentar:

Hanne sa...

Det ble et vellykket forsøk, må jeg si! Utrolig effektfullt med det røde sammen med disse fargene, og jeg er enig med deg i at det mønsterpapiret var flott!

Nydelig fargelagt motiv, det er virkelig sånn gode barndomsminner-sommer, dette ;)

Nydelig kort, Laila, kos deg videre i sommer!
Klem fra Hanne:)