mandag 2. mars 2009

Love post

Hvor søt er det lov å bli,da? Syns Tilda-stemplene blir bare søtere og søtere for hver nye utgivelse! Går bare å gleder meg til vår-klub-pakken kommer:)
Her er iallefall ei av valentin-Tildaene,men jeg syns ho passer til å spre hjerter hele året jeg...
Brevet, love-post og post-stemplet er også fra Magnolia.
Er nok veldig inspirert av Tove sin stil dette, for det skulle egentlig sendes til henne, men nå har ho funnet ut at ho tar med seg guttene og kommer på besøk :) Så da får jeg heller vente med den pakken ...til helga. Gleder meg SÅÅÅ masse!

Har kjøpt meg noen magnolia-blomster hos Papirloftet, og støtter dermed regnskog-fondet med kr 5 pr. produkt... Det er jo en god grunn til å anskaffe litt mer hobby-saker,sant?
Har ikke skrevet noe på tag'en enda, men kommer vel på noe lurt når jeg vet hvem som skal få det..håper jeg...

3 kommentarer:

Nadja sa...

Det var skikkelig flott Laila!! Helt min gate ;)
Det liknet faktisk litt på det som jeg laget til lille Kiara (til Walter og Marica)..bare litt kanskje.
Tusen takk for hilsenen din forresten :D

Stor klem fra Nadja!

Nadja sa...

Psst...du er jo ikke 27 år lenger nå Laila...siste året nå før 30. Tenke på kolonnen din"dette er meg" HihI

Heidi sa...

Nydelig kort min venn. Og helt enig med deg, Magnolia stemplene blir bare søtere og søter

Ha en fin lørdag

Klemmer fra
Heidi