lørdag 2. mai 2009

Oh som tiden flyr!!

Uff, begynner visst med en unnskyldning i alle innlegga mine... her er iallefall kortene som jeg lagde på scrappe-helga i mars...
Først et kort til Kiara, dattera til et vennepar av oss. Fikk så lyst å prøve på spinner-kort. Rose på den ene sida, text "baby-jente" på andre sida...
Inni på venstre og høyre-sida, og baksida...











"My favorite thins about you". Kjekt-å-ha-kort...
Litt lite lys her, innside og baksida.








Blei visst ikke tatt no bilde av innsida her.. Laget kortet etter skisse fra FS. Prøvde meg på brun-toner, kjekt!

1 kommentar:

Kortmanitove sa...

Kjempeflotte kort Laila, har jo sett det brune "live", men det rosa tror jeg ikke jeg fikk med meg... Det var utrolig stilig med den bevegelige sirkelen, har sett sånne men ikke fått prøvd det. Hmmm, var det mye arbeid eller?
Vi snakkes da!