mandag 7. september 2009

Et par kort...

Her er et bryllupsdagskort jeg laget her en kveld... kosa meg med blått og krem-farger. På den lille tagen er et stempel med kalender som jeg har fått oppstemplet fra søstra mi, Tove. Blir merket med riktig dato når den tid kommer... :)


Har prøvd meg på å lage "kaffekrus-søl" nederst i høyre hjørne på brevet, men har selvfølgelig pyntet det nesten helt bort... får planlegge plasseringen litt bedre neste gang ;)



Litt nærbilder må vi ha... Bakgrunnsbrevet er fra Magnolias Valentin 09-pakke, Tildaen også. "Bartender Edwin" er fra Party&Vacation 08- pakken. Han har mistet brettet med glass og halve handa for å få plass til Tilda i armkroken...











Og et bilde av innsida, selvfølgelig. Swirlen er en rubbon fra Nille, teksten er selvgjort... Fantasifullt,eller hva? *hihi*



Åsså baksida da... her er faktisk swirlen tegna for hånd, for de var så store de ferdige rubbonsene..







Dette kortet laget jeg tidligere i sommer. Bildet er klippet ut av en bilde-katalog og limt på litt tykkere papir. Rubbon-tekst og "metall"-hjørnene (laget av papir) er kjøpt hos Nille, Magnoliaen er fra Papirloftet, rosene var en gave, papir og pynt fra "stæsj"-lageret...

På innsida står teksten : "Husk de små øyeblikkene" Syns det passet med teksten på framsida og klokka... Brukte

2 kommentarer:

Kortmanitove sa...

Så fine kort! Den kaffe-krus-søl-ideen var morsom... Du får lage en til så vi får sett det skikkelig ;)
Flott satt sammen de to Magnoliaene også, alltid manko på gutter så det var bruk av kelnern!
Må finne litt tid til kortlaging jeg også, blitt så lite i det siste.
Vi snakkes.... Tove

Minelis sa...

Dæven å flotte kort du lager! Likte spesielt det neserste. Men alt var fint altså:) Liker fargene du bruker. Herlig for øya å suge inn behaglige farger og nydelig pynt og motiv;)