mandag 24. mars 2008

Ikke no kort i dag...

Vil bare gi livstegn fra meg... :) Har en deilig påske"ferie". Holder på å rydde et roterom så jeg får meg hobbyrom istedet. Skal bli deilig å kunne gå ifra kort,maling,klipping og symaskin uten at stua ser bombet ut. Men det tar sånn tid,for vi snakker om 3 år med rot som bare har blitt stuet inn på loftrommet!!! Jeg har nemmelig en sykdom som heter: må-ikke-kaste-for-dette-kan-jeg-få-bruk-for-en-gang... hihi :) Håper alle har fått kost seg masse i ferien og har tatt med seg haugevis med inspirasjon hjem fra fjell,hytter,kvikk-lunsj og appelsiner. Klem fra Laila.

2 kommentarer:

Kortmanitove sa...

Så kjekt d skal bli med hobbyrom da! Skulle ha gjort noe sånt jeg også, for alt er jo i stua her også... litt smårot kan du si :) Lykke til med ryddinga!
Tove

Laila sa...

Fant ut at jeg like gjerne kan sitte oppe ,for barneromma e jo der... så får jeg heller ta med no småtteri ned på kveldene. Strikka mest for tida,likevel... Gleda meg til helga!!!
Laila