lørdag 19. april 2008

Award

Her har Heidi vært så snill og sendt meg en koselig award :) Tusen takk!!!

Alltid så kjekt å stikke innom bloggen hennes, for der er stadig nye kort med masse inspirasjon og tips å kose seg med. Hvis du ikke har vært der enda er det verdt en tur:)
Min oppgave er nå å finne 5 bloggere som jeg syns fortjener å få denne awarden...vanskelig å velge bare fem, men jeg gjør et forsøk og vil gjerne sende den til disse damene:



Felles for disse fem bloggene er at jeg med gjevne mellomrom er innom for å se hva nytt disse damene har laget... blir alltid i godt humør og finner stadig noe som "cheers me up", enten hele kortene eller noen fantastiske detaljer!

1) Turid 2) Elsi 3) Stinne 4) Caspra 5) Asamia

Håper dere tar imot prisen og sender den videre til 5 blogger som fortjener den :)

1 kommentar:

Therese sa...

Tusen takk for awarden, veldelig koselig!