søndag 23. november 2008

Hei :)

Ja, jeg er i live enda... Har ikke vært helt på topp siste måneden, så da har blogginga (og kort-laginga ) måtte vike plass for litt søvn og sånt... ser på bloggene rundt omkring at dere har laget masse fint , så jeg gleder meg til å bruke all inspirasjonen jeg har hentet fra dere!!! Skal ta et par
runder til og legge igjen spor etter meg også ;)

Her er et par kort jeg laget for ei lita stund sida...

Har brukt høst-farger, og det føles helt feil nå som vi har 30 cm snø og 10-12 minusgrader ute... kjenner jeg må lage vinter-kort altså!!!
Vanskelig å ta bilder av blankt papir, dette var det beste jeg fikk til...(av 14 bilder eller no sånt :/ ) Hadde SÅ lyst til å bruke akkurat dette papiret, en reklame for Wolkswagen der mannen min jobber <3

Punshet ut blomster av skrive-arket og festet dem på silkebåndet . Har dekorert med kobber-penn, men det viser ikke på bildene.


Fikk litt trøbbel med layouten på dette innlegget her, altfor lenge siden siste oppdatering av bloggen min...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann!
En flott blogg med masse spennande kort i! herlige detaljer du har og masse spennande oppsett på korta dine!

Klart du kan linke til meg, det er jo berre ei ære det! :o)

Klem,
Jorunn

Heidi sa...

Så fine kort du har laget vennen. Godt å høre at du er bra igjen - du har vært veldig savnet. Her skrangler det litt for tiden også, men håper å være tilbake for fullt om ikke så lenge

Klem fra
Heidi

Kortmanitove sa...

Hei Laila, så flott at du har blitt bedre.... Har vært litt bekymra for deg vettu. Koselige kort du har laga da, er det swirlen som var reklamepapiret, eller har du den som stempel? Flott var den i allefall.
Jeg skal på stempelkveld til Rannveig i kveld, men kjenner jeg meg rett så blir det bare prat og ikke produsering... men det er jo koselig uansett! Har begynt å jobbe 100% jeg nå da, så det blir liten tid til hobbysaker egentlig, må nesten ta natta til hjelp;)
Vi snakkes da!
Klem fra Tove

Lykkeligkaos sa...

Hei hei :)
Saknar deg litt i både bloggverda og i den verkelege verda!
Eg har vore VELDIG asosial no når det er eksamenslesing, men slik blir det når eg skal sjonglere heim,familie og skule, då blir det lite tid til venner.
Det blir betre om ei veke! trur eg :p

men det litt ei lita utmerking og sånt til deg på bloggen min :)